• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Bitlis

Valilikler

T.C. HİZAN KAYMAKAMLIĞI
T.C. HİZAN KAYMAKAMLIĞI
T.C. HİZAN KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • HİZAN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
24
Şubat2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Logosu
  • HİZAN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

HİZAN SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI “Büro Görevlisi” Alım İlanı

12.01.2021

Hizan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına aşağıda belirtilen niteliklerde 1 (bir) Büro Görevlisi alınacaktır. Personel alımında aranacak genel ve özel şartlar aşağıda belirtilmiştir.


BÜRO GÖREVLİSİ


İşin Süresi: Daimi (2 Ay Deneme Süreli)

 
Alınacak Personel Sayısı: 1 Kişi


16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı Sosyal Yardımlaşmayı ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulu kararında belirtilen; Vakfa başvuran vatandaşlarla görüşerek talepleri kaydeder, genel büro hizmetlerini yürütür. Vakıf Başkanı ve Vakıf Müdürünün vereceği diğer görevlerini yerine getirir.


A. ADAYLARDA ARANAN GENEL ŞARTLAR

 

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak
  3. Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
  4. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  5. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
  6. 2019 ve 2020 KPSS P3 Puan türünde en az 60 puan almış olmak.


B. ADAYLARDA ARANAN ÖZEL ŞARTLAR

 

  1.  4 yıllık lisans eğitimi veren Yüksek Öğretim Kurumlarında İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İletişim Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Fakültesi, Eğitim Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesi ve Sosyal Hizmetler, Sosyoloji, Psikoloji, Felsefe, Halkla İlişkiler bölümlerinden mezun olmak
  2.  Başvuru tarihi itibariyle son bir yıldır ilçede ikamet ediyor olmak
  3.  Bilgisayar ve Microsoft Office programlarını iyi derecede kullanabiliyor olmak.
  4.  Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı ile engeli bulunmamak.
  5. Seyahat engeli bulunmamak
  6. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak
  7. Öğrenmeye ve sürekli gelişime açık olmak
  8. Erkek adaylar için askerliğini yapmış olmak veya askerlikle ilişkisi bulunmamak
  9. En az B sınıfı ehliyete sahip olmak

 

 

C. BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER.

 

  1. Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü personel başvuru formu(online başvuru sırasında verilen form.)
  2.  Özgeçmiş
  3. KPSS P3 sonuç belgesi fotokopisi.(Başvuru sırasında internet üzerinden kontrol edilecektir.)
  4. Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli aslı gibidir örneği
  5.  Kimlik fotokopisi.
  6. Adli sicil kaydı.
  7. 2 adet vesikalık fotoğraf. (Son altı ay içinde çekilmiş)
  8. Ayrıntılı İkametgâh Belgesi
  9. En az B sınıfı Ehliyet Belgesi
  10. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya ile özrü bulunmadığına dair tam teşekküllü hastaneden alınacak Sağlık Raporu (Mülakatı kazananlardan mülakat sonrası istenecektir)


Not: Belgeler, mülakattan önce istenecek olup belgelerin teslimi esnasında asıllarının veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi gerekmektedir. İlanda belirtilen şartları taşımayan adayların evrakları teslim alınmayacaktır. Belgelerini teslim etmeyen adaylar mülakat listesine giremeyecek ve eksik belge ile başvuru kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.


D. SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER


1- Başvurular 11/01/2021 ve 18/01/2021 tarihleri arasında Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü resmi web sitesinde bulunan SYDV Personel alım ilanları üzerinden yapılacaktır.
[https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/Login.aspx]


2-Online başvurusunu tamamlayan adaylar başvuru için istenen belgeleri 19/01/2021 tarihi mesai bitimine kadar (16:00)  Vakfımız Başkanlığına elden ya da posta yoluyla teslim etmek zorundadır. Bu tarihten sonra evrak teslim alınmayacaktır.


3-Başvurular arasından, işe alınacak toplam personel sayısının 5 katı kadar aday KPSS puanına göre sıralanıp (yüksek puandan düşük puana doğru) mülakata alınacaktır.


4-Gerekli şartları taşıyan adaylar 20/01/2021 tarihinde Hizan Kaymakamlığı resmi web sitesinde (www.hizan kaymakamlığı.gov.tr) ilan edilecektir. Adaylara ayrıca herhangi bir bilgilendirme yapılmayacaktır.


5-Mülakat 21/01/2021 tarihinde saat 13.00’de yapılacaktır.


6-Mülakat Hizan Kaymakamlık Makamında yapılacaktır.

 

 

 


 

E. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARIN DUYURULMASI VE
SÖZLEŞME İMZALANMASI


1-Adayların evrakları üzerinde yapılan kontrollerde belirtilen unvan için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar mülakata çağrılmayacaktır.


2-Mülakatta adaylar;

  1.  Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,
  2.  Liyakati (yeterliliği), temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
  3.  Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
  4.  Genel kültürü,
  5.  Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı, yönlerinden değerlendirilecektir.


3-Mülakat sonunda atanmaya hak kazanan adayın ismi www.hizan kaymakamlığı.gov.tr adresinde ilan edilecek ve ayrıca mülakat sonucunu kazananın adresine gerekli tebligat yapılmayacaktır.


4-Atanmaya hak kazanan adayın, sonucun tebliğinden itibaren 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Hizan Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na şahsen teslim etmesi gerekmektedir.


5-Mülakatı kazanan adayın yanlış beyan vermesi veya aranılan şartları taşımadığının sonradan anlaşılması, ayrıca istenilen belgeleri süresi içinde teslim edememesi durumunda aday ile sözleşme imzalanmayacaktır.


F.MÜLAKAT KONULARI

 

  1. Türkiye Cumhuriyeti Anayasa Hukuku ve Türk Anayasa Tarihi

 

  1.  Genel Kültür ( Tarih, Coğrafya, Vatandaşlık ve Güncel Konular)

 

  1. 4857 Sayılı İş Kanunu

 

  1. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu

 

  1. 3294 Sayılı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Kanunu

 

  1. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Teşkilat Yapısı ve Mevzuatı (Kanun, Kanun Hükmünde Kararname, Tüzük, Kurum Yönetmelikleri, Genelgeler, Yönergeler)

 

  1. Bilgisayar becerilerini ölçme(Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Microsoft Word programlarını kullanabilme becerileri ölçülecektir.)

 

 

 

 

 

 

-İlanda belirtilen şartları taşımayan adayların evrakları teslim alınmayacaktır.

-Vakıf mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve işe başlangıç tarihini belirlemekte serbesttir.

 


İLANEN DUYURULUR 11/01/2021

İLETİŞİM
Hizan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Yılmaz Apart.Kat:1No:134/A HİZAN
Tel:(434) 61115 25 Web: www.hizan kaymakamlığı.gov.tr
e-posta:
hizan_sydv@hotmail .com

 

 

 

                                                                                                                          Muhammed İkbal YELEK

                                                                                                                           Kaymakam

                                                                                                                               Vakıf Başkanı

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • e-Mevzuat
  • Terör Arananlar
Yenikent Mahallesi Hükümet Caddesi Hükümet Konağı Kat:2
0434 611 20 01 Belgegeçer: 0434 611 21 51